Julefrid...

Juldagsmorgon...tror det är juldagen iaf. Inte för att jag är förvirrad - mer än vanligt, men jag
är hemskt dålig på helgdagar & deras namn.  normala fall är jag fullt nöjd med att det är dag :).
Att vakna & känna sej som en människa är grett!

Tänkte att dagen skulle bli lugn, den kommer att gå i hårfärgningens tecken. Alla här har önskemål
om nya färger. Det blir väl bra?

Förlorar mej i tankar & funderingar lite...ska bli farfar :). Det känns...fantastiskt! Tänk! Jag ska bli det!!!
Otroligt :))). Så om ett par månader har släkten blivit ett nummer större. Enda smolket i den glädjebägaren är att vi bor så långt ifrån varandra

Detta är mitt första blogg-försök :), så man får väl se vad som händer.

Til' the next time we'll meet again


Kommentarer
Postat av: Sofie

Helt underbart fantastiskt! :D

2009-12-25 @ 16:36:20
URL: http://sofieterezia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0